Free Hit Counter Barcode: Έδωσα το cd στο γραφείο , δηλαδή το γραφείο έχει χέρια......ΕΕ?????

Έδωσα το cd στο γραφείο , δηλαδή το γραφείο έχει χέρια......ΕΕ?????

Απίστευτες εικόνες! Κόντεψαν να πιαστούν στα χέρια για τη λίστα!Σήμερα η Βουλή έδωσε στη δημοσιότητα  εικόνες από την πολύωρη κατάθεση του πρώην υπουργού οικονομικών Γ.Παπακωνσταντίνου στην αρμόδια επιτροπή  για τη λίστα Λαγκάρντ και το επίμαχο cd, που όπως ο ίδιος είπε… δεν γνωρίζει που βρίσκεται!!!
Όπως αναφέραμε στις 24/10 στο star.gr, υπήρξε έντονη κόντρα μεταξύ του Γιώργου Παπακωνσταντίνου και της βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ζωής.....
Κωνσταντοπούλου, κατά τη διάρκεια της κατάθεσης του πρώην υπουργού Οικονομικών στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας.
Συγκεκριμένα η κυρία Κωνσταντοπούλου άφησε σαφείς αιχμές ότι ο κ. Παπακωνσταντίνου «καλύπτει» κάποιους όταν δεν λέει σε ποιόν παρέδωσε για αρχειοθέτηση την λίστα στο γραφείο του. Η αντίδραση του πρώην υπουργού ήταν άμεση.

«Μη μου αποδίδετε πως με πρόθεση προσπάθησα να καλύψω κόσμο. Όταν μπήκα στην πολιτική ήμουν πετυχημένος επιχειρηματίας. Σήμερα είμαι εκτός πολιτικής, εκτός Βουλής και βρίσκομαι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση από αυτή που βρέθηκα όταν μπήκα στην πολιτική», είπε ο κ. Παπακωνσταντίνου και πρόσθεσε: «Εγώ δεν έχω καταθέσεις στην Ελβετία, δεν μετέχω σε off shore εταιρείες, δεν έχω καν καταθέσεις σε ελληνικές τράπεζες παρά μόνο δάνεια. Δεν δέχομαι ότι καλύπτω κανέναν». 








Απίστευτες εικόνες! Κόντεψαν να πιαστούν στα χέρια για τη λίστα!